V prípade, že sa Vám na vodovodnej batérii RAVAK v záručnej lehote (24 mesiacov na batérie a predĺžená záruka na 5 rokov na kartuše) vyskytne vada, máte právo uplatniť reklamáciu na vadu výrobku. V týchto nepríjemných situáciách je odborný tím našich pracovníkov pripravený vybaviť vašu reklamáciu v čo najkratšom možnom termíne.
Aby sme mohli Vašu reklamáciu vyriešiť v čo najkratšom čase, použite prosím nižšie uvedený formulár.
(Formulár slúži iba na uplatnenie reklamácie od konečného zákazníka.)

 - takto označené údaje sú povinné

required
  required
nevyplňujte, vypĺňa len reklamačný technik

Adresa, kde je výrobek instalován

required
required
required
required
required
required
required
required
required

Výber servisného strediska


Na uvedenie všetkých potrebných informácií k uplatneniu reklamácie budete potrebovať doklad o kúpe a záručný list. Prosím oboznámte sa o platnosti záručnej doby na reklamovaný výrobok a s podmienkami záruky uvedenými v záručnom liste.

Reklamáciu nemožno považovať za oprávnenú a nebude prijatá ak nebola priložená potrebná dokumentácia a správne a úplne vyplnené všetky položky označené hviezdičkou.

Po úspešnom odoslaní formulára pre uplatnenie reklamácie/ opravu sa Vám na obrazovke zobrazí číslo reklamácie, pod ktorým bude vaša reklamácia evidovaná. Toto číslo si prosím pre ďalšiu komunikáciu starostlivo uschovajte. Zároveň Vám bude na Vami uvedený e-mail zaslaná správa o prijatí reklamácie.

Po odoslaní formulára Vás bude v čo najkratšom možnom termíne kontaktovať pracovník servisného oddelenia s upresňujúcimi informáciami a ponukou možného termínu vyriešenia Vašej reklamácie.



Ak máte akékoľvek otázky, kontaktujte prosím nášho reklamačného technika:

Tel.: 02 444 55 001
Fax: 02 444 55 002
Mobil: 0911 411 118
E-mail: reklamacie@ravak.sk