Aj keď na výrobu našich výrobkov používame tie najkvalitnejšie materiály a najlepšie technológie, môže sa stať, že na našom výrobku vznikne vada. V týchto nepríjemných situáciách je odborný tím našich pracovníkov pripravený vybaviť vašu reklamáciu v čo najkratšom možnom termíne.Aby sme mohli Vašu reklamáciu vyriešiť v čo najkratšom čase, použite prosím nižšie uvedený formulár.(Formulár slúži iba na uplatnenie reklamácie od konečného zákazníka.)
- takto označené údaje sú povinné
Na uvedenie všetkých potrebných informácií k uplatneniu reklamácie budete potrebovať doklad o kúpe a záručný list. Prosím oboznámte sa o platnosti záručnej doby na reklamovaný výrobok a s podmienkami záruky uvedenými v záručnom liste.
Reklamáciu nemožno považovať za oprávnenú a nebude prijatá ak nebola priložená potrebná dokumentácia a správne a úplne vyplnené všetky položky označené hviezdičkou.
Po úspešnom odoslaní formulára pre uplatnenie reklamácie/ opravu sa Vám na obrazovke zobrazí číslo reklamácie, pod ktorým bude vaša reklamácia evidovaná. Toto číslo si prosím pre ďalšiu komunikáciu starostlivo uschovajte. Zároveň Vám bude na Vami uvedený e-mail zaslaná správa o prijatí reklamácie.
Po odoslaní formulára Vás bude v čo najkratšom možnom termíne kontaktovať pracovník servisného oddelenia s upresňujúcimi informáciami a ponukou možného termínu vyriešenia Vašej reklamácie.
Ak máte akékoľvek otázky, kontaktujte prosím nášho reklamačného technika: Tel.: 00421 911 411 118 E-mail: reklamacie@ravak.sk