Postup pri riešení spotrebiteľských reklamácií
(zákon č.250/2007 Z. z. o ochrane spotrebiteľa)
Všetky spotrebiteľské reklamácie posielajte na adresu: reklamacie at ravak.sk
Pre zaevidovanie každej reklamácie je potrebné:
- Dátum spísania reklamácie
(kedy spotrebiteľ-reklamujúci výrobok reklamoval) - Údaje o spotrebiteľovi-reklamujúcom:
- MENO reklamujúceho
- ADRESA umiestnenia reklamovaného výrobku
- KONTAKT na reklamujúceho (telefón, e-mail...)
Na spísanie údajov môžete použiť reklamačný protokol (aj vlastný) alebo tieto údaje zaslať vo forme e-mailu na adresu: reklamacie at ravak.sk. - Identifikácia reklamovaného výrobku (kompletné typové označenie výrobku s rozmerom, farbou, výplňou, orientáciou L/P), v prípade reklamovania atypického výrobku aj číslo reklamovaného atypu (AT...).
- pri reklamovaní batérií je potrebné dodať identifikačné číslo (IDČ) batérie (viď obrázky), ktoré sa nachádza na zadnej strane vodovodných batérii. Netýka sa to príslušenstva batérií a kúpeľňových doplnkov.
- Podrobný popis vady – čo najpresnejšie a najvýstižnejšie
Vhodné je reklamáciu doložiť fotografiami celého výrobku a detailmi poškodenia alebo príčiny reklamácie. - Doložiť kópiu/sken dokladu o kúpe výrobku spotrebiteľom (pokladničný doklad, faktúra)
- V prípade predĺženej záruky kópiu záručného listu
- Výrobky nedemontovať a nenosiť na predajne, pokiaľ si to situácia nevyžaduje!!!
(S výnimkou odhalenia vady pri preberaní výrobku zákazníkom na predajni, alebo pri závoze tovaru k zákazníkovi).
Pre prípad konzultácie volajte linku oddelenia reklamácií a servisu: 00421 911 411 118